навсякъде
новини
форуми
общи

законодателство съд
международни прокуруратура
институции следствие
криминални избори
регионални

съд международни
прокуратура институции
криминални  
 
справочник
блогове
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
организации и лица
 
институции
 
образци и бланки
образци бланки
услуги
страници
семинари обучения гфо
работа
хумор
търси предлага
 

Спектър Бизнес

Brother съветва: Как да цифровизирате документите си?

2020-06-24 0

Brother съветва: Как да цифровизирате документите си?

Дигитализацията е процесът по превръщането на хартиени документи в дигитални файлове – и това е най-добрият начин да организирате дома си или домашния си офис. 

От Brother направихa списък с най-добрите съвети за цифровизация, за да ви помогнaт да намалите бъркотията, да направите вашите файлове по-безопасни и по-достъпни и да се подготвите за бъдещето, което ще се характеризира с "по-малко хартия", а не с "безхартиен" начин на работа.

Да започваме: 

• Сортирайте документацията си – преди да започнете мисията си да дигитализирате, спестете време и усилия като разчистите излишните, стари или ненужни документи. Признайте си честно: дали някога ще ви потрябва това искане за оправдаване на разходите от 1993 г.? 

• Намалете употребата на хартия – като изберете да получавате  дигитални документи от банките и други доставчици на услуги, ще ограничите нуждата от използване на хартия за сканиране и архивиране. Помолете доставчиците си да изпращат фактури и други работни документи по имейл, вместо по пощата. 

• План за дигитализация - форматът не е единствената разлика между архивирането на цифрово и хартиено съдържание - често се налага да се промени структурирането. Помислете как сте съхранявали документите си на хартия и преценете как дигитализирането на вашите документи би могло да подобри това. Например, в момента може да имате хартиени документи, подредени по години, но да предпочитате в цифров вид те да са организирани по клиент. 

Организиране и управление на дигиталната файлова система 

• Структурирайте подпапките си – отделянето на време да картографирате новата си дигитална система за съхранение на документи ще ви спести местенето на файлове по-нататък в процеса на цифровизиране. Организирайте файловете си с постоянни имена, като именувате подпапките си с тагове или ключови думи. Може да решите, че е по-подходящо да ги разбиете по месеци, например: Invoices>2019>May – или да предпочетете да създадете подпапки в зависимост от работата ви, т.е.: Client> Project >Invoices. 

• Резервното копие е от съществено значение – използването на облачни услуги за съхранение на дигитални документи, означава, че навсякъде ще имате достъп до файловете си без риск от загуба, какъвто има при съхранението на хартиената документация и физическите копия. 

• Архив за лесно организиране – бъркотията в цифровите файлове може да бъде точно толкова изнервяща, колкото неподредените хартиени документи, които преливат по рафтовете. Ако повече нямате нужда от определени проекти или документи, архивирайте цели папки заедно с подпапките им. Така ще ги имате под ръка, но без да ви се пречкат. 

Превърнете цифровизирането в рутина 

• Автоматизирано действие – сканирайте всеки важен документ, още щом го получите. Развийте това в нов навик, като непрекъснато дигитализирате, за да поддържате форма. 

• Сканирайте и рециклирайте – щом веднъж сте сканирали физическите документи, изхвърлете ги, ако не са абсолютно необходими. Рециклирането им помага да поддържате чист домашния си офис и е по-добро за планетата. 

• Преразгледайте и обновете подхода си – ако документацията започва отново да се трупа, отделете малко време за оценка на работния ви процес. Помислете защо някои неща не могат да бъдат сканирани или рециклирани веднага, за да изгладите системата си за съхранение. 

Практически съображения за сканиране 

• Основни моменти при покупката на скенер – двустранното сканиране е от съществено значение при дигитализирането на архиви от хартиени документи, а 300dpi обикновено са достатъчни за осигуряването на достатъчно детайлно сканиране в условията на домашния офис, освен ако не се налага често да обработвате детайлни слайдове или снимки. Ако имате купища документи за разчистване, автоматичното подаване на листове ще обработи целия наръч от страници неусетно. 

• С мисъл за мобилността и съхранението – скенерите се предлагат във всякакви размери и формати. Някои, като най-новите MDS модели на Brother са проектирани с идеята за лесно пренасяне, което ги прави идеални за работа на терен. Други пък са направени така, че да могат удобно да се съхраняват в чекмеджето, без да затрупват излишно домашния ви офис. Ако за вас това е приоритет, моделите на Brother ADS-2200 и ADS-2700W се открояват със своята функционалност.  

• Използвайте OCR – софтуерът за оптично разпознаване на буквите (OCR) прави възможно редактирането на сканирания текст, като позволява дигитализиране на съдържанието, за да можете веднага да откриете файловете на по-късен етап при търсене в системата ви. 

Тъй като екологичните съображения се сблъскват с възможностите на дигитализацията, превръщането на хартиени документи в цифрови формати ще става все по-важно.

Ако сте получили вдъхновение да изчистите натрупаната хартия в домашния си офис, защо да не започнете днес?

за 50%  против 50%  54 гласували



Новини


 
 
 

Спектър


 
rss
Посети форума