навсякъде
новини
форуми
общи

законодателство съд
международни прокуруратура
институции следствие
криминални избори
регионални

съд международни
прокуратура институции
криминални  
 
справочник
блогове
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
организации и лица
 
институции
 
образци и бланки
образци бланки
услуги
страници
семинари обучения гфо
работа
хумор
търси предлага
 

Спектър Авто

Honda "e" - скоро и в България!

2020-02-04 0

Honda

Новият електрически Honda "e" въплъщава виждането на компанията за семпъл дизайн и градска мобилност. Към това трябва да добавим и стилен изчистен интериор, задно предаване, независимо окачване и разпределение на масата между предния и задния мост в отношение 50:50 за великолепни динамични показатели. Простота и лесното управление на технологиите свързват пътниците и шофьора с любимите удобства от всекидневнието им. 

С него Honda поставя нов технологичeн eталон в сегмента на електрическите компактни модели, с интуитивни инфоразвлекателни услуги и свързвани приложения. Всички те са достъпни с помощта на двата сензорни дисплея и изкуствения интелект, наречен Honda Personal Assistant, или чрез приложението за смартфони My Honda+. Асистентът позволява индивидуални гласови команди, достъпът до автомобила вече става чрез т. нар. "дигитален" ключ през смартфон. 

Гладкият семпъл дизайн на автомобила е подчертан от изумителния светлинен подпис с LED светлини и стилния стъклен капак над буксата за зареждане с електричество. 

Система от камери замества конвенционалните странични огледала. Интериорът е релаксиращ и успокояващ. Значителният размер на колесната база осигурява завидно вътрешно пространство. 

Красивата гладка аеродинамична линия продължава от капака на Honda "e" до панорамното челно стъкло и абсолютно плавната извивка на тънките A-колони и така се създава илюзията, че стъклата в автомобила нямат рамки. Буксата за зареждане на автомобила е разположена централно на предния капак. 

Цели три нови технологии за безопасност въвежда Honda в новия модел. Първата от тях е контрол на дроселовата клапа за намаляване на опасността от удар (Collision Mitigation Throttle Control), предотвратяваща внезапно ускорение при движение назад или стартиране при наличието на препятствие на пътя. Второто нововъдение е функцията за спиране при ниска скорост (Low Speed Brake Function), а третото е наречено Lead Car Departure Notification System и сигнализира на шофьора в случай, че предностоящият автомобил потегля. 

Друго ново удобство е Honda Parking Pilot, който не само осигурява повече помощ при паркиране, но и открива и указва на дигиталните екрани в колата подходящи паркоместа. 

Новата електрическа платформа на Honda e проектирана, за да осигури максимални лекота и забавление при експлоатация, съчетани с изключителни характеристики в градска среда. Мощният електродвигател, компактните размери (радиус на завой едва 4,3 м), ниският център на тежестта и отличното съотношение между масите на предния и задния мост (50:50) допринасят за спортния характер на електромобила. Благодарение на технологията Single Pedal Control Honda "e" разполага и с два режима на движение – Normal за спокоен ритъм и Sport за повече динамика. 

Инженерите на Honda са отделили специално внимание на шасито за едно по-приятно изживяване зад волана. Батерията е разположена ниско под пода. Усещането за динамика е подсилено от кормилната система VGR (Variable Gear Ratio) с променливо предавателно отношение. Базовото ниво на оборудване, наречено просто Honda "e", се отличава с 16-инчови колела с гуми Yokohama BlueEarth A. По-оборудваната версия Advance е със 17-инчови Michelin Pilot Sport 4.

Асистентът Honda Parking Pilot е наличен за по-високото ниво на оборудване Advance и оказва пълна помощ на шофьора при всички възможни сценарии за паркиране. 

12 звукови сензора изчисляват размера на потенциалното свободно място за паркиране, а широкообхватна камера различава бялата линия на точката за паркиране. Когато шофьорът натисне специалния бутон на таблото, този асистент на Honda започва да търси наличните места за паркиране. Системата паркира успоредно, диагонално и т.н., стига мястото да е отбелязано с бяла линия. В случай, че такава няма, отново е възможно, стига сензорите да отчетат достатъчно пространство за автомобила. 

Дигитално бордово табло опасва предната част на автомобила по пълната му широчина. То се състои от пет дисплея с интиутивен потребителски интерфейс и свъзрани инфоразвлекателни системи. 

8,8-инчов TFT инструментален дисплей пред шофьора показва ключовата информация за автомобила, като водачът може да персонализира менютата. 

Физическите бутони и циферблати са запазени за най-основните функции, включително и управлението на климатика. 

Докато чакат бързото зареждане на някоя специална станция, пътниците и шофьорът могат да си пускат филми на двата 12,3-инчови LCD дисплеи от любимите си интернет видео канали през WiFi Hotspot. 

Свързаните услуги включват редици технологии за безопасност. Приложението My Honda+ ги известява в случай, че автомобилът бива преместен, при отворен прозорец, или отключен автомобил. И не само това, апликацията ще открие дистанционно колата ви, ако сте забравили къде сте паркирали, ще ви покаже история на пътуванията и т.н. 

Очаква се Honda "e" да бъде представен на българския пазар през второто полугодие на 2020-а.

за 65%  против 35%  17 гласували


Lex.bg прекратява услугата
електронна поща

Новини


 
 
 

Спектър


 
rss
Посети форума