навсякъде
новини
форуми
общи

законодателство съд
международни прокуруратура
институции следствие
криминални избори
регионални

съд международни
прокуратура институции
криминални  
 
справочник
блогове
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
организации и лица
 
институции
 
образци и бланки
образци бланки
услуги
страници
семинари обучения гфо
работа
хумор
търси предлага
 

Спектър Финанси

"УниКредит Кънсюмър Файненсинг": Телевизорите и компютрите са най-предпочитаните стоки на Черния петък

2019-12-06 0

Телевизори и компютри са най-търсените стоки на Черния петък тази година. Веднага след тях се нареждат мобилните телефони. Общият дял на тези три продукта от всички продажби на Черния петък е 56%, това показва статистика на дружеството за потребителско кредитиране "УниКредит Кънсюмър Файненсинг"

И тази година дружеството отчете сериозен интерес и се очертаха нови тенденции в клиентското поведение. Все повече клиенти предпочитат онлайн пазаруването. В рамките на Черния петък е отчетен е ръст с над 150% в сравнение с 2018г. и висока активност на покупките през целия уикенд.

Дружеството за потребителско кредитиране забелязва и висок ръст в сферата на стоковите кредити – тази година те са нараснали с 41% повече спрямо 2018г. общо за Черния петък и уикенда след него. Освен това покупките не се ограничават само в самия Черен петък - стоковите кредити през уикенда са с 59% повече спрямо тези през същия уикенд на миналата година. 

Според анализа тази година повече от половината клиенти, който са избрали да направят покупка със стоков кредит, са кандидатствали онлайн, спрямо една трета през миналата година. Според "УниКредит Кънсюмър Файненсинг" това се дължи на опростения процес, който дружеството за потребителско кредитиране предлага на клиентите и все по-атрактивните онлайн предложения и промоции. 

По данни на извадката мъжете все още са по-активни потребители по време на Черния петък, като делът им е с близо 7% повече. Все пак тенденцията е броят на жените да се повишава – тази година делът им нараства с 1% спрямо 2018г.

Повечето клиенти, закупили стока с финансиране, са на възраст 28 – 37 години, като делът им расте с повече от 3% спрямо данните от миналата година. От друга страна броят на потребителите на възраст над 58 години, ползвали финансиране, спада с близо 3% спрямо 2018г.

Потребителските кредити отбелязваха ръст през цялата седмица, предхождаща Черния петък – с 12% повече в сравнение с 2018г, показва още извадката на "УниКредит Кънсюмър Файненсинг"

Очакванията са по време на коледните празници пазаруването да продължи със същите темпове, като предвижданията са фокусът на клиентите да се запази в сферата на електрониката.

за 55%  против 45%  31 гласували


Lex.bg прекратява услугата
електронна поща

Новини


 
 
 

Спектър


 
rss
Посети форума