навсякъде
новини
форуми
общи

законодателство съд
международни прокуруратура
институции следствие
криминални избори
регионални

съд международни
прокуратура институции
криминални  
 
справочник
блогове
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
организации и лица
 
институции
 
образци и бланки
образци бланки
услуги
страници
семинари обучения гфо
работа
хумор
търси предлага
 

Спектър Бизнес

За първи път у нас: "Елтрейд" с иновативна услуга за дистанционен достъп на счетоводителите до касовите апарати

2019-07-24 0

За първи път у нас:

Един от най-големите производители на касови апарати у нас "Елтрейд" пусна иновативна облачна услуга, която дава дава възможност на счетоводители и търговци за дистанционна връзка с касови апарати. Към момента Eltrade Cloud, която няма аналог на българския пазар, дава онлайн достъп до дневните и месечните отчети на продажбите, реализирани през касови апарати. За още по-голямо улеснение на ползвателите на услугата от "Елтрейд" са разработили и възможност данните от отчетите да се импортират в счетоводни програми.

Иновативната услуга е насочена основно към счетоводителите на микро, малките и средни фирми, които ще могат по всяко време дистанционно да експортират данни от касовите апарати към счетоводните програми. Това улеснение спестява време и ресурси на компаниите. Например ако счетоводството е базирано в София, а фирмата има магазини или обекти в други градове, счетоводителят ще може независимо от датата и времето да получава в реално време данни от касовите апарати и да обработва данните. 

Облачната услуга ще се ползва на абонаментен принцип, като всеки желаещ ще може да я тества безплатно в рамките на един месец. Абонаментът за базовото ниво на един касов апарат ще е 36 лв. за година.

Компанията планира облачната услуга да бъде надградена с още две нива. Второто ниво, което вече е достъпно, дава възможност дистанционно във фискалното устройство да се програмират артикули, клиенти и цени. Третото и последно ниво за момента ще позволява да се проследяват складови наличности, както и да се въвеждат документи за доставка, изписване и ревизия. На практика с този план абонатът ползва ключовите функционалности на една POS система, като получава достъп до системата от всяка точка с интернет през компютър, мобилен телефон, таблет. Така от офиса или от вкъщи потребителят на услугата може да контролира продажбите, доставките, складовите наличности, персонала. Месечният абонамент за достъп до всички функционалности на услугата ще е 10 лева.

за 66%  против 34%  110 гласували



Новини


 
 
 

Спектър


 


Виж всички Публикувай още

rss
Посети форума