навсякъде
новини
форуми
общи

законодателство съд
международни прокуруратура
институции следствие
криминални избори
регионални

съд международни
прокуратура институции
криминални  
 
справочник
блогове
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
организации и лица
 
институции
 
образци и бланки
образци бланки
услуги
страници
семинари обучения гфо
работа
хумор
търси предлага
 

Спектър Бизнес

LIDL начело на категория "Търговски вериги" в Топ 20 на Superbrands

2019-04-23 0

LIDL начело на категория

За първи път веригата влиза в Топ 20 на Supebrands и е определена от потребителите за водещия бранд в сектора, като най-важните за тях критерии при избора им са грижата за клиентите и страната на произход на марката. Проучването се провежда за седма поредна година у нас по повод на новото издание на програмата Superbrands Bulgaria 2019/2020.

Лидл България стартира своята дейност през 2010 г., като компанията от тогава насам се разраства динамично. Днес има 95 магазина в 47 града в страната, два логистични центъра (в с. Равно поле, София, и в с. Кабиле, Ямбол) и над 2700 служители.

Оптималното съотношение качество-цена е сред характерните предимства на Lidl и една от ключовите причини за постоянно нарастващия брой клиенти на веригата. Добавяйки удобните локации, прегледната стокова подредба, добре селектирания асортимент и разнообразието от собствени марки, Лидл България е предпочитан от потребителите. Резултатите от последното издание на програмата Superbrands са доказателството за успешната реализация на политиката на компанията за постигане на високо ниво на удовлетвореност на потребителите.

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands. Изборът на най-любимите марки се осъществява на два етапа: чрез тайно гласуване на членовете на независимото експертно жури и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Членовете на борда не получават материално възнаграждение и с цел да се осигури максимална обективност те не оценяват марки, с които са свързани, или брандове на свои конкуренти.

Националното гласуване на потребителите в интернет се осъществява от водещия Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. В гласуването са участвали над 2000 мъже и жени от цялата страна.

 
за 48%  против 52%  120 гласували



Новини


 
 
 

Спектър


 


Виж всички Публикувай още

rss
Посети форума