навсякъде
новини
форуми
общи

законодателство съд
международни прокуруратура
институции следствие
криминални избори
регионални

съд международни
прокуратура институции
криминални  
 
справочник
блогове
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
организации и лица
 
институции
 
образци и бланки
образци бланки
услуги
страници
семинари обучения гфо
работа
хумор
търси предлага
 

Спектър Бизнес

Renault Group представя ангажиментите си за опазване на околната среда на кръгла маса на тема "Устойчив бизнес и маркетинг"

2021-10-20 0

Renault Group представя ангажиментите си за опазване на околната среда на кръгла маса на тема

Слав Илиев, мениджър частни клиенти и търговска мрежа Renault Group, представи ангажиментите на компанията на тема опазване на околната среда като част от специална кръгла маса на тема "Устойчив бизнес и маркетинг", организирана от Американският Университет в България за мрежата си от настоящи и завършили студенти. Екологичният преход и стремежът към въглероден неутралитет са основен стълб в новата стратегия за корпоративна социална отговорност на Renault Group, обявена на 26 април тази година.

Кръгла маса "Устойчив бизнес и маркетинг" на Американски Университет в България

По покана на Американски Университет в България Слав Илиев, мениджър частни клиенти и търговска мрежа Renault Group, взе участие в специална кръгла маса на тема "Устойчив бизнес и маркетинг". Слав е възпитаник на АУБГ, завършил престижната MBA програма на учебното заведение. Участници на кръглата маса бяха представители от образователния, хранително-вкусовия и енергийния сектор, модерирани от маркетинг представители на факултета по бизнес администрация към АУБГ. 

Кръглата маса постави актуални въпроси във връзка с опазването на околната среда и възможностите на компаниите за позитивно въздействие върху промените в климата. През април тази година Renault Group обяви актуализираната си стратегия за корпоративна социална отговорност, поставяйки екологичният преход и стремежът към въглероден неутралитет като основни приоритети. В рамките на кръглата маса на тема "Устойчив бизнес и маркетинг" Слав разказа за част от конкретните действия, с които компанията се ангажира днес и в бъдеще, за да ограничи въздействието си като в същото време генерира стойност за бизнеса.

Екологичният преход като неразделна част от цялата стойностна верига

В допълнение към поетите ангажименти за електрификация, според които до 2025 г. 65% и до 2030 г. – 90% от продажбите на марката Renault в Европа ще бъдат на електрически автомобили, Групата се стреми да постигне въглероден неутралитет в Европа през 2040 г. и в целия свят през 2050 г.

От 2005 г. насам Групата се ангажира да намали въздействието на своите автомобили върху околната среда през целия им жизнен цикъл и засилва усилията си да постигне въглероден неутралитет с измерими цели за 2025 и 2030 г. Новите инициативи за екологичен преход включват:

• Групата се ангажира да намали своя въглероден отпечатък чрез фокусиране на усилията върху шест компонента (стомана, алуминий, полимери, електроника, гуми и стъкло), които понастоящем представляват 90% от въглеродния отпечатък. До 2030 г. Групата се стреми да намали въглеродния отпечатък, свързан с нейните покупки, с 30% (като CO2 на кг материал).

• Лансирането на R5, произвеждано във Франция с безвъглеродна енергия, през 2025 г. ще включва по-устойчиви батерии, които се възползват от намален въглероден отпечатък от поне 20% (в сравнение със ZOE през 2020 г.). Отвъд тази една цел, Групата работи за осигуряване на отговорно и устойчиво снабдяване с минерали и за рециклиране на метали, намиращи се в батерии в затворен цикъл (кобалт, никел, литий и други).

• По отношение на производството, Групата се стреми да намали емисиите от съоръжения с 50% в световен мащаб (в сравнение с 2019 г.). За да постигне тази цел, компанията ще инвестира 20 милиона евро в своите индустриални съоръжения, като по този начин ще генерира спестявания до 90 милиона евро, чрез намалени сметки за енергия и избегнати санкции за излишни емисии. Фабриките, част от Electricity, ще бъдат въглеродно неутрални до 2025 г., а останалите съоръжения в Европа ще последват примера до 2030 г.

• Демонтажът на автомобили и рециклирането на части, включително батерии, в Re-Factory във Флан и дъщерните дружества на Renault Environment ще генерират над 1 млрд евро продажби до 2030 г.

за 51%  против 49%  87 гласували



Новини


 
 
 

Законодателство и актове във връзка с COVID-19


 

Спектър


 


Виж всички Публикувай още

rss
Посети форума