навсякъде
новини
форуми
общи

законодателство съд
международни прокуруратура
институции следствие
криминални избори
регионални

съд международни
прокуратура институции
криминални  
 
справочник
блогове
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
организации и лица
 
институции
 
образци и бланки
образци бланки
услуги
страници
семинари обучения гфо
работа
хумор
търси предлага
 

Спектър Авто

Super Cub и Monkey се връщат в гамата на Honda за Европа

2021-06-21 0

Super Cub и Monkey се връщат в гамата на Honda за Европа

Два от най-емблематичните модела на Honda ще продължават да носят усмивки на лицата на своите европейски клиенти.

Honda C125 Super Cub и Monkey 125 се завръщат в европейската гама на Honda. С напълно новите двигатели с въздушно охлаждане, които вече отговарят на изискванията на нормата EURO5, те са фокусирани върху комфорта с подобрения на шасито и поразителните нови цветове. 

Honda Super Cub, най-продаваното моторно превозно средство на планетата с над 100 милиона реализирани бройки на световния пазар от 1958 г. насам, сега се възползва от нов, по-мощен SOHC двигател с въздушно охлаждане. Той дава изключителна икономия на гориво от 1,5 л / 100 км (WMTC режим). Повратливият и маневрен Super Cub се чувства напълно у дома си на оживените градски улици. За това допринасят подобренията на двигателя и още по-големият комфорт за ездача, а промените в окачването правят гладко и приятно градското пътуване.

Емблематичният S-образен дизайн на Super Cub продължава да бъде актуален. Машината стандартно е обзаведена с допълнителна седалка и задни стъпенки и пълно LED осветление. Тази година моделът е още по-стилен благодарение на напълно новата цветова схема Mat Axis Grey Metallic, която в духа на традициите на Cub е допълнена с класически червени седалки като реверанс към оригинала от 1958 г. 

Освен Super Cub в европейската гама на Honda от 2022 г. се завръща и симпатичният Monkey. След популярното си въвеждане през 2018 г. като полезен и забавен мотоциклет, напълно подходящ за живота през 21-ви век, Monkey сега е с нов двигател. Той отговаря на нормата EURO5, разполага с върхова мощност от 6,9 кВт и 11 Нм въртящ момент и се предлага отлична икономия на гориво от 1,5 л на 100 км. Към потенциалния пробег от над 370 км с едно зареждане на 5,6-литровия резервоар е добавена и по-голяма 5-степенна скоростна кутия, която ще направи по-дългите пътувания по-приятни.

Ключова част от успеха на Monkey е лекото и приятно управление, осигурено от комбинацията от стоманена рамка, елегантни 12-инчови "блок" гуми и висококачествени USD вилки. Качеството на каране е подобрено допълнително с нови двустепенни двойни амортисьори отзад, предназначени за по-добро справяне с по-неравните пътни настилки. 

Класическият стил на Monkey сякаш ни връща назад във времето. Типичното за мотоциклета кормило, хромираните калници, изпускателната система, голямата мека седалка и новата тръбна стоманена задна решетка се комбинират с широки гуми и резервоар с формата на фъстък. Така силуетът на машината е безпогрешен. Тази година към класическите цветови схеми Banana Yellow и Pearl Nebula Red се присъединява и напълно новият Pearl Glittering Blue. Той подчертава забавния имидж на започналия своето житейско пътешествие през 1961 г. Monkey. Именно през цитираната година той е представен като превозно средство за обиколка на увеселителен парк в Япония.

за 47%  против 53%  45 гласували



Новини


 
 
 

Законодателство и актове във връзка с COVID-19


 

Спектър


 
rss
Посети форума