навсякъде
новини
форуми
общи

законодателство съд
международни прокуруратура
институции следствие
криминални избори
регионални

съд международни
прокуратура институции
криминални  
 
справочник
блогове
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
организации и лица
 
институции
 
образци и бланки
образци бланки
услуги
страници
семинари обучения гфо
работа
хумор
търси предлага
 

Спектър Авто

Peugeot разкрива новата си идентичност

2021-02-26 0

Peugeot разкрива новата си идентичност

Най-старата съществуваща автомобилна марка в света обръща нова страница в своята история и утвърждава своята идентичност и характер с нова визия

Peugeot е марка, която е в крак с времето, дори с крачка напред. Тя е в течение с иновациите, предвижда промените в поведението и прокарва пътя за нови решения за мобилност. Това прави Peugeot непреходна марка, мост между миналото и бъдещето. Марка със силен инстинкт, отражение на емблемата ѝ: лъва.

През последните десет години цялата продуктова гама на Peugeot претърпява впечатляващо препозициониране към луксозния клас автомобили. Част от нейните постижения за периода са : "Международен ван на годината" с Peugeot e-Expert през 2021 г. и Peugeot Partner през 2019 г., както и три отличия "Автомобил на годината"(Peugeot 308, избран през 2014 г., Peugeot 3008, избран през 2017 г. и Peugeot 208, избран през 2020 г.). И най-вече, електрифицирана гама пътнически и лекотоварни автомобили. Енергийният преход и мобилността с нулеви въглеродни емисии е в основата на стратегията на марката за устойчиво бъдеще.

Образът на лъва винаги е бил част от Peugeot. Той акцентира гордо върху ценностите на марката. Новото лого въплъщава това, което Peugeot означаваше вчера, това, което означава днес и това, което ще означава утре.Това е значението на този герб - неподвласна на времето, универсална и мултикултурна форма на идентичност. Той е синоним на престиж, доверие, дълговечност и потекло. С него и с новата му визуална идентичност Peugeot влиза в историята и в хипермодерността. С този герб Peugeot се насочва към завладяване на нови земи, ускоряване на международния си възход, популяризиране френския стил и експертен опит, както и френската елегантност. PEUGEOT обръща нова страница в своята история. Нова ера с нов ангажимент към своите клиенти: да трансформира времето, което прекарват с марката, в качествено време.

А да усетиш новата идентичност на Peugeot означава две изживявания в едно:

Да живееш за мига.

В свят, който се развива все по-бързо и по-бързо, "времето" се е превърнало в един от найредките и най-ценните активи. В този свят Peugeot предлага на тези, които искат да живеят тук и сега, възможността да се насладят истински на настоящия момент и да се възползват от всичко, което той може да им предложи.

Повсеместно качествено изживяване.

Автомобили, шоуруми, уебсайтове, комуникации, материали... Всичко това са допирни точки с марката, които са организирани в една последователна система, целяща да направи времето, прекарано с PEUGEOT истински стойностно и изтънчено изживяване, където можете да си представите бъдещето.

Лъвове на нашето време

Това е името на кампанията, с която Peugeot цели да завладява нова универсална територия: времето. Тя включва днешните лъвове, от всякакви възрасти, култури и произход. Тези "Лъвове на нашето време", които търсят повече качествено изживяно време. Чрез "Лъвове на нашето време", Peugeot се стреми да даде повече възможности на клиентите да притежават своя най-ценен актив: своето време. Марката цели да го превърне в качествено време, в обогатяващо изживяване. Като иновативна марка във високия сегмент, Peugeot предлага вълнуващо изживяване както онлайн, така и на борда на своите автомобили и в своите шоуруми.

И тъй като изживяването на марката не е ограничено до шоурума или уебсайта, Peugeot пуска нова лайфстайл колекция, семпла, атрактивна и качествена: облекло, кожени стоки, модни аксесоари, електронни аксесоари, сервизи и инструменти, миниатюри... това е цяла вселена

Peugeot в унисон с новата идентичност на марката.

Новото лого отваря пътя към екосистема на марката, която не е ограничена само до нейната визуална идентичност. Тя носи в себе си по-дълбока промяна. Промяна в позицията, нова нагласа, нов начин на живот, целящи да отговорят на изискванията на нейните клиенти.

за 66%  против 34%  32 гласували



Новини


 
 
 

Законодателство и актове във връзка с COVID-19


 

Спектър


 
rss
Посети форума