начало

ВКС излезе с тълкувателно решение по несъстоятелността при липса на имущество за покриване на разноските ВКС излезе с тълкувателно решение по несъстоятелността при липса на имущество за покриване на разноските

Отменена резервация

Дискусии и казуси по Закона за защита на конкуренцията. Актове, производства и санкции на КЗК. Забранени споразумения, съгласувани практики. Монопол и нелоялна конкуренция. Увреждане на доброто име, заблуждаваща реклама, имитация. Производствени и търговски тайни.


Отменена резервация

Мнениеот inferno01 » 02 Юли 2020, 19:09

Здравейте,
изправен съм пред следния казус и не знам какви са ми правата и задълженията по него .Касае се за резервирана екскурзия към туроператор , резервацията е платен а и напрравен а още през месец ноември, когато още нямаше коронавирус. Резервацията е за края на юли за Турция.
Днес представител на Туроператора ми заявиха по телефона, че почивката не може да се сътои тъй като чартърните полети са отменени на международно ниво. Опциите са да променим дата за септември, ако евентуално има полети, с което не сме съгласни защото резервацията е направена така че да покрива годишнината от сватбата ни.Следващата опция е да ни върнат парите до края на месец май 2021, ако изобщо туропертора остане на пазара, и трета опция е да н идадат ваучери за пътуване които важат само за този туроперато и които можем да използваме в следващият летен период 2021г., като и тук важи ако туроператора още оперира на българския пазар.
Всичко това се случва по проведен разговор по телефона.
Туроператора за момента не иска да напише черно на бяло писмено нищо за какво отменя екскурзията.
Разговорът ни по телефона протече във враждебен стил от страна на туроператора и ние като много българи сме изправени пред ситуация да не знаеме как да реагираме и какво да направиме за да защитиме интересите си.
Направили сме и застраховка отмяна на пътуване към Армеец, но ни казват че и тя няма да покрие разходите направени от нас, защото не покрива Covid 19.
Поставени сме в ситуация едва ли не да се чувствае виновни, че сме превели крупна сума преди изобщо да е имало коронавирус, и в ситуация в която всеки да се оправя сам. Моля ви да ми дадете съвет или някаква насока , или адвокат км който да се обърна да можеме и ние да защитиме интерсеите си по някакъв начин.От гр София съм.
inferno01
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 02 Юли 2020, 18:52

Re: Отменена резервация

Мнениеот katerinakuch » 03 Юли 2020, 12:36

Следващата опция е да ни върнат парите до края на месец май 2021, ако изобщо туропертора остане на пазара, и трета опция е да н идадат ваучери за пътуване които важат само за този туроперато и които можем да използваме в следващият летен период 2021г.

И двете опции са добри. Може да се консултирате и с адвокат. Винаги е нужен.
katerinakuch
Активен потребител
 
Мнения: 1104
Регистриран на: 28 Юни 2007, 12:27

Re: Отменена резервация

Мнениеот jhoro » 03 Юли 2020, 17:11

katerinakuch написа:И двете опции са добри. Може да се консултирате и с адвокат. Винаги е нужен.

Изглеждат добри! А дано, ама ...
Ако не вярвате - питайте клиентите на „Томас Кук” и другите подобни.
Доколкото в този форум не се прилага разпоредбата на чл. 313 от НК - всички мнения и съвети трябва да се приемат и използват само като такива!

Не задавай въпроси, на които не искаш да чуеш отговора!
jhoro
Активен потребител
 
Мнения: 1381
Регистриран на: 05 Окт 2006, 11:58


Назад към Конкурентно право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


cron