начало
Районен съдия става зам.-министър на икономиката Районен съдия става зам.-министър на икономиката

Проблем с връщане на продукт, закупен онлайн

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Проблем с връщане на продукт, закупен онлайн

Мнениеот lendor » 30 Май 2016, 11:13

Здравейте,

Надявам се, че съм пуснал темата в точния раздел.

Какъв е казусът: приятелката ми си купува рокля през фейсбук страница, доставката се извършва чрез куриер X. При доставката приятелката ми установява, че роклята е съвсем различен цвят и иска да я върне. Куриерът отказва да я върне, въпреки, че е договорено с търговеца право на връщане след преглеждане на продукта.

Търговецът предлага да я замени, но се оказва, че цветът, който първоначално е договорен не е наличен и в крайна сметка приятелката ми решава да си иска парите обратно. За целта търговецът изисква да се изпрати обратно отново с куриер X. Тъй като липсва близък офис на въпросния куриер, приятелката ми изпраща стоката обратно с куриер Y.

Малко след това, търговецът съобщава, че нямало как да върнат парите, защото пратката е пусната с друг куриер. Също така я информират, че нямало кой да вземе пратката от въпросния куриер Y.

Въпросът ми е какво може да се направи в този случай и какви мерки могат да бъдат предприети срещу този търговец.

Надявам се да получа компетентно мнение.

Благодаря предварително на отзовалите се!
lendor
Нов потребител
 
Мнения: 7
Регистриран на: 23 Сеп 2013, 22:21

Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта


cron