начало

Правителството одобри предложените до 20 000 лева глоби за действителни собственици, криещи информация от фирмите си Правителството одобри предложените до 20 000 лева глоби за действителни собственици, криещи информация от фирмите си

Какво Ви е мнението за Интернет страниците на държавните инс

Тук всеки гражданин има възможността да изкаже своето лично мнение относно българското електронно правителство, качеството на предлаганите електронни административни услуги, както и да предложи мерки за повишаване качеството на административното обслужване по електронен път.


Какво Ви е мнението за Интернет страниците на държавните инс

Мнениеот стоянов » 03 Дек 2005, 04:17

Какво Ви е мнението за Интернет страниците на държавните институции, които познавате? Считате ли, че съдържанието им е организирано по начин, който Ви улеснява при ползването им и при намирането на нужната Ви информация?
стоянов
 

Мнениеот arsem » 03 Дек 2005, 13:35

Някои от Интернет страниците на държавните институции са наистина полезни, когато ти е нужно да намериш конкретна информация. За съжаление не всички такива страници могат да бъдат наречени “user friendly”. По-голям проблем ми се струва обаче факта, че някои институции много рядко обновяват страниците си и информацията в тях е неактуална. Недопустим е обаче фактът, че английските версии на тези Интернет страници или не функционират изобщо или нямат почти никакво съдържание.
arsem
Младши потребител
 
Мнения: 10
Регистриран на: 14 Ное 2005, 23:21

Мнениеот жена » 03 Дек 2005, 14:48

Прав/а си -доколкото има такива – те са безкрайно “user unfriendly”- пример http://www.government.bg – никакво структуриране на информацията, актуализиране веднъж на седмица. Сайтовете на министерствата (в известна степен изключвам МДААР-все пак успяват да генерират по 1-2 новини дневно) са още по-зле. Необясним за мен остава факта, че доста от институциите нямат сайт, макар да обявяват кокурси за длъжности като системни администратори и програмисти, сиреч хора, които биха могли да произведат такъв продукт (уеб-сайт), дори в него да посочи само информация за контакти. В този смисъл намирам за съвсем естествено недоверието на гражданите в инситуциите-дори да вършат нещо полезно и смислено няма как да научим.
жена
 

arsem

Мнениеот стоян » 03 Дек 2005, 15:52

мисля, че има още доста за дороботване. Информацията рядко е пълна, не е и добре организирана. С малко повече усилия могат да станат доста полезни
стоян
 

Мнениеот мъж » 03 Дек 2005, 19:09

Повечето сайтове на държавни институции са създадени преди доста време, с лоша навигационна система и интерфейс, който затруднява ориентацията на потребителите. Информацията вътре често е неактуална или се намира на място, което никой не може да намери.
мъж
 

Мнениеот stara » 03 Дек 2005, 19:11

Разглеждала съм много страници на държавни институции и мисля че са доста добре организирани, страницата на НАП също е доста достъпна за един обикновен човек, които си няма понятие от тези неща. Мисля, че им е проблем подръжката , по-точно няма редовна актуализация.
stara
 

Мнениеот lidiana.jaroslavova » 03 Дек 2005, 19:38

Повечето, които съм ползвал са на добро ниво /ако не броим тази на Висшия Съдебен Съвет/
lidiana.jaroslavova
 

Мнениеот mimska » 03 Дек 2005, 20:03

има все повече институции които предлагат добра информация на техните интернет страници. Но все още са малко и има още много какво да се желае.
mimska
 

billy

Мнениеот seneka » 04 Дек 2005, 16:07

Голяма част са ок! Но агенцията по приватизация е направо рекордьор по безумна и стара страница, както и министерство на енергетиката. Едно време сайт на ВАС беше добър, но сега е много труден за използване! Министерство на финансите заслужава похвала!
seneka
Младши потребител
 
Мнения: 53
Регистриран на: 02 Окт 2002, 14:48

Мнениеот Гост » 04 Дек 2005, 17:15

.................
Гост
 

Мнениеот аспарух.вълчев » 04 Дек 2005, 18:35

Определено има институции, които подържат страниците си, като ги актуализират редовно, но за съжаление по-голяма част от сайтовете не са в особено добро състояние. По принцип аз съм само потребител на информация, защото имам чувството, че ако направя запитване чрез имейл никой няма да ми отговори.
аспарух.вълчев
 

Мнениеот бистра » 05 Дек 2005, 00:26

.................
бистра
 

Мнениеот Imperato » 05 Дек 2005, 00:51

.......
Imperato
 

Мнениеот kali » 10 Окт 2006, 16:39

аспарух.вълчев написа: По принцип аз съм само потребител на информация, защото имам чувството, че ако направя запитване чрез имейл никой няма да ми отговори.


Аз пък отправих запитване до МТСП и ми отговориха в едномесечния срок на домашния ми адрес, който бях посочила за отговор :)
kali
Нов потребител
 
Мнения: 8
Регистриран на: 10 Юли 2002, 18:41

Мнениеот iva_tzacheva » 12 Окт 2006, 13:29

:lol:
iva_tzacheva
Нов потребител
 
Мнения: 4
Регистриран на: 12 Окт 2006, 13:23

Мнениеот portokal » 12 Окт 2006, 13:53

НОИ също отговарят.
Аватар
portokal
Старши потребител
 
Мнения: 5402
Регистриран на: 13 Яну 2005, 20:36

Мнениеот d.rosenov » 13 Окт 2006, 15:21

за сега не съм много доволен от страниците на институциите. Сори за критиката, но повечето предлагат някакви услугиу, но в голяма степен не обясняват как да се справи човек със страницата им за да му послужи.

Като цяло навигацията неструва, дизайнът с малки изключения е колкото да мине номера, а липсата на инструкции изпраща повечето услуги в света на "добрите пожелания".

А и ще е добре ако страниците се обновяват по-често и се отговаря на иначе добре направените форми за връзка.

Като цяло сме тръгнали на някъде, но имаме още много път.
d.rosenov
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 12 Окт 2006, 13:30


Назад към e-Government


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


cron