начало
Прокурорската колегия не образува дисциплинарка срещу обвинител, предложен за наказание от Сарафов Прокурорската колегия не образува дисциплинарка срещу обвинител, предложен за наказание от Сарафов

Анонимност на работното място

Виртуална приемна - кажете това, което мислите, за това, което искате!
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Анонимност на работното място

Мнениеот schwarzwolf » 03 Май 2018, 16:30

Здравейте.

На работа често обслужвам клиенти по телефона. Някога се случва същите клиенти да идват в офиса и по някаква причина да питат с кой са разговаряли. Любопитно ми е, имам ли право да откажа да се представя на клиент когато това не се налага, за да бъде обслужен?

В смисъл, понякога просто така си питат, "С кой говорих ако не е тайна?" Без това реално да му влиза в работата или по някакъв начин да допринася нещо за качеството на обслужване. И не става въпрос за оплаквания и такива неща. Естествено аз им се представям но, както казах има специфични случаи и ситуации в които не мисля, че реално има нужда да им се представям и да им даваме обяснения с кой са говорили.

Какво мислите?
schwarzwolf
Младши потребител
 
Мнения: 10
Регистриран на: 02 Окт 2010, 17:35

Re: Анонимност на работното място

Мнениеот katerinakuch » 04 Май 2018, 00:24

Разбира се, че имате такова право.
katerinakuch
Активен потребител
 
Мнения: 1162
Регистриран на: 28 Юни 2007, 12:27

Re: Анонимност на работното място

Мнениеот vaskovasko » 04 Май 2018, 09:26

Аз пък като клиент имам право да знам кой ме обслужва. Иначе сте си чисти спамъри най-вероятно.
vaskovasko
Потребител
 
Мнения: 160
Регистриран на: 24 Мар 2010, 00:37

Re: Анонимност на работното място

Мнениеот nikodim77 » 04 Май 2018, 22:41

Част от отговора на въпроса на schwarzwolf се извeджда от редица текстове на ЗЗП вкл. и на ЗЗД. Така зададен въпросът е относителен и респективно отговорът му би бил относителен. Зависи от това какъв продукт се предлага от фирмата (услуга/и/, стоки, консултации...), така също, какво си говорите по телефона, какво им се предлага, („обещава”) при какви условия и т.н. Накратко, каква е ролята на schwarzwolf – „телефонист” тоест, коя част от веригата по договарянето е „телефониста” между клиента и фирмата...? В крайна сметка всяка търговска сделка си е договор. Така че, считам, че клиента има право да знае, с кого е разговарял. Нямам предвид всички лични данни, но поне име или/и/ фамилия.
Иначе на въпроса; "С кой говорих ако не е тайна?" отговорът може и да бъде просто - С мен! :D

пп. А Вие schwarzwolf, не се ли представяте по име - разговаряйки с клиентите? :roll:
nikodim77
Активен потребител
 
Мнения: 1184
Регистриран на: 23 Апр 2009, 14:29


Назад към Общи дискусии


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


cron