начало

Какви са последиците от частичен отказ от иск пред ВКС, ако така цената му пада под прага за касация Какви са последиците от частичен отказ от иск пред ВКС, ако така цената му пада под прага за касация

Какво мога да направя?

Дискусии и казуси по Закона за защита на конкуренцията. Актове, производства и санкции на КЗК. Забранени споразумения, съгласувани практики. Монопол и нелоялна конкуренция. Увреждане на доброто име, заблуждаваща реклама, имитация. Производствени и търговски тайни.


Какво мога да направя?

Мнениеот ankamar56 » 30 Окт 2019, 10:08

Здравейте,

Пиша като МОЛ /материално-отговорно лице/ на група потребители в мобилен оператор. На 31.05.2019г. изтече 2-годишния договор с Теленор и новите предложени условия за следващ 2-год.договор бяха по-неизгодни. Затова потърсихме и други предложения. Избрахме А1 като по-конкурентно предложение. На 07.06.2019г. подписахме договор с А1 за ползване на мобилни услуги и прехвърляне на всички карти и номера към новия оператор. На 18.06.2019г. изпратихме към Теленор искане за деактивиране на дейтакартите за ползване на мобилен интернет по шаблон, наложен от Теленор. И докато симкартите на мобилните телефони бяха деактивирани веднага, то дейтакартите, които също бяха част от договора за мобилни услуги, не бяха деактивирани, а напротив - продължихме да получаваме известия за дължими суми, като за последната вече не получих и фактура. Въпросът ми е: доколко е основателно начисляването на каквито и да е суми след срока на предизвестието, предвид факта, че всички услуги са били свързани с договор, който вече не е валиден ?
ankamar56
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 20 Сеп 2016, 13:05

Re: Какво мога да направя?

Мнениеот gridiron » 31 Окт 2019, 00:24

ankamar56 написа:Здравейте,

Пиша като МОЛ /материално-отговорно лице/ на група потребители в мобилен оператор. На 31.05.2019г. изтече 2-годишния договор с Теленор и новите предложени условия за следващ 2-год.договор бяха по-неизгодни. Затова потърсихме и други предложения. Избрахме А1 като по-конкурентно предложение. На 07.06.2019г. подписахме договор с А1 за ползване на мобилни услуги и прехвърляне на всички карти и номера към новия оператор. На 18.06.2019г. изпратихме към Теленор искане за деактивиране на дейтакартите за ползване на мобилен интернет по шаблон, наложен от Теленор. И докато симкартите на мобилните телефони бяха деактивирани веднага, то дейтакартите, които също бяха част от договора за мобилни услуги, не бяха деактивирани, а напротив - продължихме да получаваме известия за дължими суми, като за последната вече не получих и фактура. Въпросът ми е: доколко е основателно начисляването на каквито и да е суми след срока на предизвестието, предвид факта, че всички услуги са били свързани с договор, който вече не е валиден ?


Здравейте!

Не следва да получавате суми за заплащане след изтичане на срока на договора.
Картите следва да са деактивирани при изтичане на договора.

Все пак, за да се даде конкретна и точна информация по повод Вашето запитване следва да се направи преглед на изтеклия договор.

Ако желаете консултация с адвокат, може да намерите такъв на следния линк:
https ://www.kantorata.net/#advokati

Надежда Георгиева
юрист | Advokatami.bg
0888 047 188
gridiron
Потребител
 
Мнения: 288
Регистриран на: 10 Ное 2013, 21:28


Назад към Конкурентно право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


cron