начало
Общината е осъдена да плати над 30 000 лева на адвокатка – счупила си крака до Съдебната палата Общината е осъдена да плати над 30 000 лева на адвокатка – счупила си крака до Съдебната палата

приемо-предавателен протокол при отдаване под наем

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


приемо-предавателен протокол при отдаване под наем

Мнениеот skarlet13 » 17 Окт 2019, 14:27

Здравейте.
Много моля за мнение как се процедира , ако при освобождаване на нает апартамент наемателят откаже да подпише приемно-предавателния протокол? Може ли свидетел да подпише този протокол с констатираните щети по имота и до каква степен при такова свиделстване ще имам правно основание да ремонтирам щетите и да приспадна стойността им от получения депозит?
Предварително ви благодаря за съдействието.
skarlet13
Младши потребител
 
Мнения: 48
Регистриран на: 07 Юни 2019, 23:14

Re: приемо-предавателен протокол при отдаване под наем

Мнениеот kalahan2008 » 17 Окт 2019, 22:09

Ами вижте си в договора за наем какво пише. Ако не пише нищо за този приемо-предавателен протокол, значи няма пречка да си го подпишете Вие и на него да се подпише трето лице за свидетел, когото след това ще разпитвате в съда.
Другият вариант е да изпратите нарочна покана (чрез нотариус, ЧСИ, Български пощи или куриер) наемателят да се яви на точно определена дата и час за подписване на приемо-предавателния протокол. Но пък в този случай едва ли ще знаете новия адрес на наемателя.
Най-сигурно е чрез нотариална покана и след това нотариусът да състави констативен протокол. Но това е свързано и с доста по-големи разноски за нотариални такси.
Важно е да пазите всички документи за ремонтите, тъй като ще са Ви необходими при доказване на извършването им. Това включва - писмен договор с лицето, което ще извършва ремонта, фактури за материалите и труда, стокови разписки, касови бележки и др. Обикновено при ремонти на жилище повечето от тези документи не се издават и подписват, което създава трудности след това при доказването на СМР.
Адвокат: (INFJ)
https://www.16personalities.com/infj-personality
kalahan2008
Активен потребител
 
Мнения: 4173
Регистриран на: 12 Фев 2008, 10:53


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта