начало
Цецка Цачева вече представя идеите на Цацаров като препоръки на Брюксел Цецка Цачева вече представя идеите на Цацаров като препоръки на Брюксел

Подземни гаражи

Правила на форума
Ако искате да Ви помогнат, помогнете и Вие: Българската Коледа - http://www.bgkoleda.bg/ ; SOS Детски селища България - http://www.sosbg.org/ ; Спаси, дари на .... - http://www.save-darina.org/ ; И АЗ МОГА - http://www.icantoo.eu/ ; Единен дарителски номер - http://dmsbg.com/projects_list_actual.php ; Коледа 365 - http://koleda365.org/ ...


Подземни гаражи

Мнениеот rotbg » 09 Сеп 2017, 12:54

Здравейте,

Наскоро четох изискванията в "Наредба № 2 от 29 юни 2004 г. за планиране и проектиране на комуникационно-транспортните системи на урбанизираните територии" за подземни гаражи и съм много озадачен. Разглеждайки повечето подземни гаражи на нови жилищни сгради в София останових, че те не отговарят на нормите - двупосочната рампа не е разделена с ивица 50 см например, след рампите няма радиус на завиване... Също така, според международните норми се изисква двупосочното движение в подземен гараж да е 5,5м. в широчина, а в българската норма не намерих подобно изискване (от кой член се взима). При тези в София много често тези двупосочни ленти за движение са 4 метра, без дори да е осигурен радиус на завиване от 3 метра. Има ли друга норма, където са описани тези казуси или аз изпускам нещо.Как тези всички гаражи минават през общината (ако бяха единични случаи бих предположил, но говоря за повечето в София) Също така, ако се проектира без радиуси на завиване и тесни проходи за движение тези гаражи не стават ли неизползваеми?
rotbg
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 09 Сеп 2017, 12:41

Назад към Строителство и регулация


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


cron