Страница 1 от 1

Смяна на "домоуправител"

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2014, 10:53
от koliol
Здравейте,
искам да попитам каква е процедурата по смяна на управител на дом. съвета.

Какви документи се попълват и къде се носят.
Също така каква е процедурата ако предишния управител не живее вече в сградата.
И задължително ли е да има членове на дом съвета и контролюр.

Става въпрос за Варна, ако има значение.

Мерси.

Re: Смяна на "домоуправител"

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2014, 13:50
от lakavitsa
Има, има значение, защото Варна е първият град, за други не съм чувала, който повдигна въпроса за паспортизация на Сгради ЕС. С вчерашна/днешна дата българите научиха, че пенсионерските клубове, на Варна, не следва да се превръщат в картоиграчески/пиянски клубове, със специална Наредба. Дали да има членове на Управителния съвет /или Домсъвета, както го наричате/или само Управител, решава Общото събрание на собствениците, с определен от ЗУЕС кворум. За Контрольор или Контролен съвет пак решава Общото събрание. Но да контролира не както един надзорник/контрольор от БНБ...Не забравяйте да го регистрирате в Общинския/Районния съвет в съответния срок по ЗУЕС. Предишният управител следва да направи отчет до неговото преместване и ако има неотчетени средства да му ги поискате...Не съм юрист, имам само опит като управител и собственик.