начало
Общината е осъдена да плати над 30 000 лева на адвокатка – счупила си крака до Съдебната палата Общината е осъдена да плати над 30 000 лева на адвокатка – счупила си крака до Съдебната палата

Необходими документи при покупко-продажба от община

Правила на форума
Ако искате да Ви помогнат, помогнете и Вие: Българската Коледа - http://www.bgkoleda.bg/ ; SOS Детски селища България - http://www.sosbg.org/ ; Спаси, дари на .... - http://www.save-darina.org/ ; И АЗ МОГА - http://www.icantoo.eu/ ; Единен дарителски номер - http://dmsbg.com/projects_list_actual.php ; Коледа 365 - http://koleda365.org/ ...


Необходими документи при покупко-продажба от община

Мнениеот anna_p » 21 Авг 2017, 16:21

Здравейте!
Питането ми е следното:
Става въпрос за сключване на договор за покупко-продажба на недвижим имот - нива, при който продавачите са физически лица, а купувачът е община. Интересува ме трябва ли продавачите да представят нотариално заверени декларации по чл.264, ал.1 от ДОПК и по чл. 25 ал. 8 от ЗННД. Питам, защото сделката няма да се изповяда от нотариус. Съгласно ЗОС общинските договори за придобиване или разпореждане с имоти са писмени и имат силата на нотариални актове. Също така ме интересува дали трябва да се направят и справки в НАП относно евентуални задължения на продавачите, защото съгласно постановление на МС при възмездно придобиване на вещи от държавни учреждения от физически и юридически лица ако имат задължения към държавата, съответното държавно учреждения купувач превежда дължимата сума от задължението към съответната институция и едва след това ако има остатък се превежда на продавача.

Много Ви благодаря!
anna_p
Нов потребител
 
Мнения: 7
Регистриран на: 11 Авг 2017, 11:33

Назад към Покупко-продажба


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта


cron