начало
Кадровиците не отстраниха от длъжност Константин Сулев, изслушаха прокурорите по делото срещу Нотариуса Кадровиците не отстраниха от длъжност Константин Сулев, изслушаха прокурорите по делото срещу Нотариуса

Сайт отказва да продаде стоки на ниска промотирана цена

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Сайт отказва да продаде стоки на ниска промотирана цена

Мнениеот mishko1971 » 04 Авг 2022, 06:26

Здравейте, като частно лице от доста време търсех качествен домакински продукт и следях сайтове. Наскоро онлайн видях скъп модел с обявена промоция от 2200 лв на 220 лв. Веднага направих поръчка и заплатих 3 броя.
От сайта се свързаха с мен, че е било грешка и евентуално ще помислят за някаква отстъпка за 1 бр. Аз вече съм заплатил 3 бр при отстъпка 90%.
Като клиент/потребител имам ли някакви права да настоявам сделката да продължи както е сключена, какви са ми шансовете - има ли прецеденти в тази връзка, и желае ли някой да ме представлява.

Благодаря Ви!
mishko1971
Младши потребител
 
Мнения: 71
Регистриран на: 11 Мар 2009, 15:26

Re: Сайт отказва да продаде стоки на ниска промотирана цена

Мнениеот markiii » 04 Авг 2022, 08:00

Ако във сайта са отбелязали, че са възможни технически грешки в цената (а това почти навсякъде го има)
то няма да се преборите. Най-добре приемете отстъпката.
В силна позиция ще сте, при условие, че това е широко рекламирана (по TV/банери/билборди) цена.
markiii
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 04 Авг 2022, 07:49

Re: Сайт отказва да продаде стоки на ниска промотирана цена

Мнениеот mishko1971 » 04 Авг 2022, 09:39

Ето извадка от условията. От една страна има потвърждение на поръчка, и че цените са окончателни и не подлежат на промяна. Даже са ми изпратили и гаранционна карта. От друга страна в условията е изписан текстът за технически грешки, макар че цената беше обявена като промоция и аз съвсем добросъвестно си ги закупих на предложената цена.
Въпросът е след като имам пълно потвърждение на поръчката и на покупката, с генерирани гаранционни карти, може ли да се приеме, че нямат право да се позоват на техническа грешка. Също така при покупка в сайта няма изискване да се кликне, че се приемат общите условия, за да се продължи ...

"........Цените по потвърдени онлайн поръчки са окончателни и не подлежат на промяна. Представените на сайта/онлайн магазина цени са крайни и включват всички данъци и такси, без цена за обработване и доставка – посочена отделно, в случай, че има такава. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била посочена на сайта по време на правене на поръчката, независимо дали е по-ниска или по-висока от настоящата.
При допуснати технически грешки в публикуването на сайта, или при изчерпани наличности сайтът има правото да откаже изпълнението на поръчката и не дължи обезщетение по никакъв начин на Потребителя, освен да възстанови сумите платени и/или депозирани от потребителя, ако има такива....."
mishko1971
Младши потребител
 
Мнения: 71
Регистриран на: 11 Мар 2009, 15:26


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта


cron