начало
Кадровиците не отстраниха от длъжност Константин Сулев, изслушаха прокурорите по делото срещу Нотариуса Кадровиците не отстраниха от длъжност Константин Сулев, изслушаха прокурорите по делото срещу Нотариуса

Колко време след пенсиониране може да работи учител

Трудовоправни казуси
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Колко време след пенсиониране може да работи учител

Мнениеот janchik » 26 Мар 2020, 13:47

Здравейте, искам да попитам следното: колко време след пенсиониране може да работи учител? Аз съм учител, който в момента е без работа по една или друга причина. Моя колежка, която е пенсионерка и работи вече 3
/три/ години след пенсия, бе предпочетена от директора на училището пред мен. Аз съм в трудоспособна вързаст, със съответните дипломи, квалификации и сертификати и с 15 годишен опит в сферата на образованието. Благодаря!
janchik
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 26 Мар 2020, 13:36

Re: Колко време след пенсиониране може да работи учител

Мнениеот katerinakuch » 26 Мар 2020, 14:26

Мисля, че няма ограничения. Щом има желание, получава добро възнаграждение и така са се уговорили с другата страна по договора, нека си работи. Ако се договорите и Вас ще назначат.
katerinakuch
Активен потребител
 
Мнения: 1162
Регистриран на: 28 Юни 2007, 12:27

Re: Колко време след пенсиониране може да работи учител

Мнениеот janchik » 26 Мар 2020, 14:49

Значи става на въпрос за договорка. Колегата взима и заплата, и пенсия и е предпочитан, защот има връзки по-нагоре, а аз нищо? Няма ли провен стаут за този казус?
janchik
Нов потребител
 
Мнения: 2