начало
Прокуратурата е осъдена да плати 20 000 лева на бившата съдийка Румяна Ченалова Прокуратурата е осъдена да плати 20 000 лева на бившата съдийка Румяна Ченалова

pomognete da razreshim kazusa

В този форум можете да търсите и предоставяте лекции и др. материали


pomognete da razreshim kazusa

Мнениеот Anelia Petrova » 14 Авг 2002, 20:08

Zdraveite kolegi,
az sam studentka 2 kurs pravo i vse oshte ne moga da razreshavam samichka kazusi!
Molia za vashiat suvet za razreshavane na sledniat kazus:
Kooperaciata , v koiat jiveem e sobstvenost na vsichki jivushti v neia.Naskoro pokrivut poteche ,subrahme pari za remonta mu,no edna ot sukooperatorkite otkaza da zaplati neinata chast ot sumata.Suotvetno edna chast na pokriva pod koiato e neina neobitavana staia ne be remontirana,a pod tazi staia e nashata spalnia.Sega pri nai-malkiat dujd ot tavanut nu kape voda.
Molia posavetvaite me kak da ia prinudim da plati ili kakva e procedurata s ,koiato mojem da ia podvedem pod otgovorbnost?
Predvaritelno vi blagodaria!!!!!
Anelia Petrova
 

Re: pomognete da razreshim kazusa

Мнениеот hebigatsu » 15 Авг 2002, 10:26

Виж чл.37-49 от ЗС и чл.50 от ЗЗД.Успех.
hebigatsu
Активен потребител
 
Мнения: 1008
Регистриран на: 19 Окт 2001, 19:42

Re: pomognete da razreshim kazusa

Мнениеот anelia do hebigatsu » 15 Авг 2002, 20:08

Blagodaria za pomoshta!A ima li srok koito triabva da spazim iliopreduprejdenie,uvedomlenie kum narushitelia?
anelia do hebigatsu
 

Re: pomognete da razreshim kazusa

Мнениеот Mb}|{bT » 27 Авг 2002, 13:44

Мдаммм...Хебигатсу е лаконичен както винаги. Нищо лошо, просто смятам, че има и още неща които трябва да знаеш.