inspectora написа:http://www.dnes.bg/obshtestvo/2010/12/07/bananovo-obrazovanie-decata-srichat-rastat-bez-knigi.105731
Те - четете малко статистики и после приказвайте!
Аз не си съчинявам - това, което пиша са ФАКТИ!!!
Инспекторе, моите извинения, но тук ще поспорим ( за останалото... си прав).
Не може да се вменява вина на учениците при тези промени на прехода въведени от ненормален( заставам зад думите си, но само луд може да избълва такава програма, а дваж по-луди са одобрилите я), които по мои наблюдения имат една единствена цел- да расте неграмотен народ.
Имаш ли идея колко се е променила методологията в образователната ни система?
- справка можеш да направиш в сайта на МО.
Не са виновни децата! Просто отвори един учебник по български от първи клас и ще ахнеш, направи плавен преход към 5 и до 8 ще се убедиш защо и как се стигна до тези пагубни за нацията ни резултати.
Насложи и принципа на даскалите -" те ме лъжат, че ми плащат, аз ги лъжа, че работя" и ще установиш, че неграмотността е целен резултат, който каквото ще да пее.
Имам първокласник- взеха всички гласни букви за 15 учебни дни ( големи и малки). Следващите 15 са взели около 7 съгласни, но още с първата съгласна започнаха ....диктовки в училище.
Сега си диктуват цели абзаци от буквара. Абе може и аз да съм сбъркана, ама и това е лудо.
Да, математиката- след около месец обучение( дори не бяха взели числата до 10) решаваха уравнения. В края на първи клас ще чертаем отсечки...
В 10кл. ще излитаме в Космоса навярно.
Децата са най-удобният виновен, но не е тяхна вината за съществуващото състояние. Фактът, че такова е състоянието при последните 15 поколения вероятно радва някого, но е тъжно да видиш млад човек, който името си не може да напише без грешка.
Зависи от гледната точка, де- каквото се е целяло е постигнато.
п.п.
аудиозаписите от съдебни заседания са извори... Не бе ми хрумнало, че могат да се ползват за наръчник в кулинарията или мостра- бримки от нечие плетиво.