навсякъде
новини
форуми
общи

законодателство съд
международни прокуруратура
институции следствие
криминални избори
регионални

съд международни
прокуратура институции
криминални  
 
справочник
блогове
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
организации и лица
 
институции
 
образци и бланки
образци бланки
услуги
страници
семинари обучения гфо
работа
хумор
търси предлага
 

Спектър Финанси

"ОББ" и Mastercard със съвместна кампания за даряване на средства за всяко безконтактно и онлайн плащане

2020-04-03 0

"ОББ" и Mastercard обявяват съвместна инициатива като мярка за ограничаване на разплащането в брой, което може да бъде предпоставка за разпространение на коронавирус. През целия месец април всяка трансакция, извършена с карта Mastercard, издадена от "ОББ", ще добавя средства към общата сума на дарението. По 5 ст. ще бъдат добавяни за всяко безконтактно плащане на ПОС терминал и двойно повече – 10 ст. – за всяко онлайн плащане с карта. Една от най-важните предпазни мерки при пазаруване е да се прави безконтактно плащане с карта, което намалява риска от предаване на коронавирус, вследствие на физически контакт с ПОС устройството в търговския обект.

За допълнително улеснение както на потребители, така и на търговци, "ОББ" въвежда увеличение на лимита на плащания на ПОС терминал без ПИН до 100 лв. С това действие банката се надява да създаде условия за по-безопасно пазаруване в условията на застрашаващата заобиколна среда, тъй като значително по-малък брой клиенти ще трябва да докосват устройствата. Досега лимитът за плащания без нужда от въвеждане на ПИН беше 50 лв.

С тези допълнителни мерки за стимулиране на онлайн търговията и на безконтактните плащания клиентите ще могат да спазват изискванията за социална дистанция, като същевременно ще бъдат съпричастни към каузата за борба с COVID-19. Дарените средства за всяка трансакция няма да бъдат за сметка на клиентите и няма да бъдат отчислявани от техните сметки. 

"Не всеки човек може да отдели средства за дарение в настоящия труден момент, но на всеки човек му се налага да пазарува. С тази кампания искаме да припомним на клиентите си как е най-безопасно да се разплащат, но също и да ги направим солидарни към дарението, което ние ще направим.", коментира Петър Андронов, главен изпълнителен директор на "ОББ" и кънтри мениджър на "KBC Груп" в България.

"Пред невидимата и невижданата заплаха на COVID-19 трябва да застанем обединени.", сподели Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово. "Настоящата извънредна ситуация ни доказва на практика, че безконтактните плащания са от полза както за бизнеса, така и за гражданите", коментира още тя.

 
за 47%  против 53%  96 гласували



Новини


 
 
 

Спектър


 
rss
Посети форума