навсякъде
новини
форуми
общи

законодателство съд
международни прокуруратура
институции следствие
криминални избори
регионални

съд международни
прокуратура институции
криминални  
 
справочник
блогове
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
организации и лица
 
институции
 
образци и бланки
образци бланки
услуги
страници
семинари обучения гфо
работа
хумор
търси предлага
 

Спектър Финанси

Клиентите на "Експресбанк" вече разполагат с иновативна платформа с информация за обединението с "Банка ДСК"

2019-10-22 0

Клиентите на

На адрес dskbank.bg/integration те ще могат да научават всички новини, свързани с интеграцията 

"Банка ДСК" обяви, че стартира специална дигитална платформа, част от цялостната информационна кампания за процеса на интеграция с "Експресбанк". Създадената подстраница на основния уебсайт на "Банка ДСК" предоставя изчерпателна и достъпна информация на клиентите на "Експресбанк" за процесите и промените, които настъпват поетапно и касаят миграцията на системите и услугите от едната банка към другата. 

От днес платформата е активна на адрес dskbank.bg/integration, както и чрез директна връзка от уебсайта на "Експресбанк". На нея клиентите могат да намерят актуални новини, видео материали с въпроси и отговори, и възможности за обратна връзка по теми и въпроси, свързани с интеграцията на двете организации. Уеб страницата ще дава разяснителна информация за предстоящи промени и подобрения в продуктите и услугите, като например преиздаване на банкови карти, ново онлайн и мобилно банкиране с повече възможности и много други. Съдържа тематични видеа, заснети с експерти на "Банка ДСК", а не с професионални актьори. Стоян Ганчев и Юлия Чардаклийска от "Банка ДСК" застават пред камерата, за да споделят цялата необходима информация за процеса на обединение. В поредицата, чието начало е поставено с първите три видеа - вече достъпни на платформата - те представят накратко какви са промените при дебитните карти и онлайн банкирането. 

"С предстоящото сливане на двете банки ще имаме възможност да предложим на клиентите по-модерни продукти, по-удобно банкиране и позитивно преживяване във всички канали за обслужване, достъп до най-голямата клонова мрежа и най-голямата мрежа от банкомати в страната, усъвършенствани и подобрени гами от картови, кредитни и спестовно-инвестиционни продукти и решения", споделя г-жа Виолина Маринова, Главен изпълнителен директор и Председател на УС на "Банка ДСК"

В процеса на интеграция до този момент и в стила на визуалната идентичност на "Група ОТП", са ребрандирани цялата клонова мрежа на "Експресбанк", всички онлайн канали, електронното и мобилно банкиране, рекламните материали в обектите. През това лято бе завършена успешно и миграцията на АТМ устройствата на "Експресбанк". В момента се мигрират ПОС терминалите. От финансовата институция канят всички клиенти на "Експресбанк" да посетят платформата и да следят актуалните новини за промени в хода на интеграцията. 

 
за 64%  против 36%  39 гласували



Новини


 
 
 

Спектър


 


Виж всички Публикувай още

rss
Посети форума