навсякъде
новини
форуми
общи

законодателство съд
международни прокуруратура
институции следствие
криминални избори
регионални

съд международни
прокуратура институции
криминални  
 
справочник
блогове
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
организации и лица
 
институции
 
образци и бланки
образци бланки
услуги
страници
семинари обучения гфо
работа
хумор
търси предлага
 

Спектър Лайфстайл

Coca-Cola Канела без захар с отличие "Продукт на годината" за 2019 г.

2019-04-24 0

Coca-Cola Канела без захар с отличие

Coca-Cola Канела без захар е "Продукт на годината" за 2019 г. в категория безалкохолни напитки. Престижните международни отличия за иновации в потребителския сектор "Продукт на годината" бяха раздадени на специална церемония.

В третото издание на конкурса се състезаваха десетки нови и иновативни продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца, които бяха позиционирани в 25 категории. Във всяка отделна категория победителят е само един и се определя от независим потребителски вот.

"Coca-Cola Канела без захар е поредната иновация, с която отговаряме на търсенето на нови вкусове и стремежа на нашите потребители за по-балансирано хранене. Това е част от глобалната стратегия на компанията Кока-Кола за разширяване на портфолиото с нискокалорични напитки. Отличието "Продукт на годината" е доказателство, че вървим в правилната посока и ни вдъхновява да продължаваме да създаваме нови вълнуващи вкусове на Coca-Cola с по-малко или изцяло без калории", коментира Светлана Димитрова, старши бранд мениджър "Газирани напитки" в "Кока-Кола България", която получи наградата заедно с Антон Тодоров - ръководител "Стратегическо управление на марките" в "Кока-Кола Хеленик България".

Световният конкурс "Продукт на годината" се провежда ежегодно в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Победителите в отделните категории се излъчват от потребителите в резултат на независимо национално представително проучване, реализирано от авторитетна изследователска агенция. За България проучването бе осъществено от Nielsen Bulgaria сред 2500 респонденти, следвайки уникалната методология на програмата.

за 59%  против 41%  27 гласували



Новини


 
 
 

Спектър


 
rss
Посети форума