начало
Правосъдният министър би отбой за реформата на ВСС Правосъдният министър би отбой за реформата на ВСС

документи за магазин-цени

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


документи за магазин-цени

Мнениеот antonioi » 20 Юни 2008, 12:48

Добър ден!Искам да попитам колко струват документите за регистрирване на фирма.Искам да си отворя магазин за хранителни стоки и ме интересуват всички документи които ще ми трябват,и колко ше ми струват тези документи?
Става дума за малък магазин 18.кв.м.Искам да продавам всякъкъв вид хранителни стоки-пакетирани и непакетирани.Предварително благодаря!Извинявам се ако питам на неправилното място!
antonioi
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 20 Юни 2008, 12:40

Re: документи за магазин-цени

Мнениеот jivkova12 » 21 Юни 2008, 16:16

antonioi написа:Добър ден!Искам да попитам колко струват документите за регистрирване на фирма.Искам да си отворя магазин за хранителни стоки и ме интересуват всички документи които ще ми трябват,и колко ше ми струват тези документи?
Става дума за малък магазин 18.кв.м.Искам да продавам всякъкъв вид хранителни стоки-пакетирани и непакетирани.Предварително благодаря!Извинявам се ако питам на неправилното място!


За регистрация на фирмата Ви няма значение площта на магазина. Регистрирайте ООД или ЕООД, тъй като ЕТ носи отговорност с личното си имущество, а ООД - до размера на капитала (мин. 5000 лв.). Държавните такси по регистрация на ООД, ако не се лъжа са 210 лв. - 50 лв. за предварително запазване на име и 160 лв. за обработка на цялостната документация. Петте хил. лв. капитал внасяте на набирателна банкова сметка след като си запазите името на фирмата и когато получите първото си актуално състояние (то замества старото съдебно решение за регистрация на фирма) при готова регистрация отивате и си ги теглите от банката, ако желаете разбира се, може да ги оставите и там.
Преди да присъпите към регистрация на фирмата си и започване на дейността проверете в ХЕИ (РИОКОЗ) за изискванията към помещението Ви - дали отговарят на стоките, които ще продавате. Казвам Ви го, защото мой клиент американец искаше да регистрира фирма в България за да внася чрез нея алкохол и като разбра, че плюс мито ще трябва да плаща на РИОКОЗ за проба на всеки контейнер % върху цялата стойност на контейнера (а пробата представлява отваряне на едно шише и отсипване на малко от него, не на всяка бутилка поотделно, лошото е, че ако не се изпълни тази процедура стоките ти седят на митницата и няма освобождаване). Освен това РИОКОЗ имаше и някакви изисквания и към складовото помещение. Човека направо се отказа...добре, че си поиска предварително становище относно цялата му работа тук, а не регистрира фирма и тогава изненадите да започнат да валят.
Успех с Вашата дейност!
jivkova12
Младши потребител
 
Мнения: 34
Регистриран на: 11 Юни 2008, 15:55

Мнениеот abstract » 21 Юни 2008, 21:54

Действително jivkova12 е дала само таксите по регистрирането на фирмата, но не и таксите за изготвянето на документите. Документите за регистрация на ЕООД/ООД се различават от тези необходими за регистриране на едноличен търговец. Както казва spydoctor трябва да се консултирате с адвокат, за да разберете колко ще Ви вземе за регистрацията на фирмата. Пазарна икономика е все пак.
abstract
Потребител
 
Мнения: 131
Регистриран на: 11 Май 2008, 08:21

Мнениеот antonioi » 22 Юни 2008, 14:19

Благодаря на всички за отговорите,но пак не можах да разбера колко 2-3-4-5 хиляди лв ще ми струват всички документи за отварянето на магазина,и регистрацията а бе всичко от-до.Много ви благодаря за отговорите,защото има хора които нагрубяват веднага,без да се опитват да ти помогнат.
antonioi
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 20 Юни 2008, 12:40

Мнениеот Magnollia » 23 Юни 2008, 10:13

Както Ви каза колежката jivkova12 държавните такси за регистрация на ООД или ЕООД са 210 лева. Необходими са ви и 5000 лева уставен капитал, който се вкарва по набирателна сметка в банка и след регистрацията на фирмата може да се изтегли (и евентуално да се използва за извършване на търговската дейност на фирмата). Хонорар за адвоката, който ще Ви подготви документите за регистрация на фирма - всеки сам преценява хонорара си.
А какви ще са Ви другите разходи за отваряне на магазин - не мога да Ви кажа. Наем на помещение, заплата на магазинер, евентуално разрешителни за продаване на алкохол и цигари и т.н. това Вие сам ще си го разберете и прецените.
Понякога истината може да ни избоде очите ....
Аватар
Magnollia
Потребител
 
Мнения: 279
Регистриран на: 08 Окт 2007, 10:28


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


cron