начало
Кадровиците не отстраниха от длъжност Константин Сулев, изслушаха прокурорите по делото срещу Нотариуса Кадровиците не отстраниха от длъжност Константин Сулев, изслушаха прокурорите по делото срещу Нотариуса

Запитване за евентуален съдебен спор с Теленор

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Запитване за евентуален съдебен спор с Теленор

Мнениеот chippen » 02 Мар 2017, 00:37

Здравейте,
Имам следния проблем - От 3 месеца съм абонат към Теленор. Закупих телефон (1500лв.) в кеш и подписах договор за корпоративен клиент към тях. След първата седмица започнаха проблемите. Многократни пропуснати обаждания, проблеми по мрежата и т.н. и т.н. След всичко възможно от моя страна като потребител (смяна на карта , жалби , молби , проби на какво ли не ) на посочения от мен адрес НИКОЙ нищо не върши. След като вдигнах на главата си целия им екип от некадърници накрая ми се обади един високо интелигентен младеж за да ме попита уникалния въпрос - iOS -а на Айфона дали е ъпдейтван и дали е сменена сим картата след като те го виждат това при тях в системата им. След 2ри сигнал , че мрежата отново прави проблем и събрани над 200 смс а с пропуснати обаждания от мой клиенти ми беше съобщено за 2ри път дали е ъпдейтван iOS а на телефона . След уникални разправии накрая ми се обади след чакане отново над 2 седмици , да ми обясни да мина на 3 Г понеже при мен клетката не можела да поддържа 4 г. При въпрос от моя страна дали ТРЯБВА да го направя ми беше казано , че това е решението а при въпрос отново от моя страна , че на картата за 4 Г мрежата моят адрес е попълнен ТОЕСТ трябва да имам 4 Г. Казуса е такъв - Предлагат нещо което на конкретния адрес трябва да получавам , а го нямам. Беше ми препоръчано да ползвам 3 г или WI Fi след като това ми е домашния адрес а кога ще се оправи не се знае , когато докарали техниката но нямало дата. Искам да попитам някой компетентен по този въпрос- Може ли да се заведе дело срещу тях за неспазване на отношенията към мен като клиент , затова че плащам за нещо което не получавам а трябва. Лично човека от Теленор ми сподели че го има на картата 4 г обхват при мен.. След разправия отново няма никакво решение на проблема и така Ползвам си 3 г , плащам за 4 г уж където е възможно да се ползва тоест и при мен и това е . Просто искам да накажа мръснага сган която тормози всеки народ в БГ. Кърлежи лежащи на гърба на нас потребителите и унижаващи ги. Мога ли да заведа и иск за пропуснати ползи от тяхна страна тъй като търпя наистина ежедневни загуби заради това като проблем от тяхна страна и нерешение на проблема над 2 меесеца
Аватар
chippen
Младши потребител
 
Мнения: 30
Регистриран на: 07 Окт 2011, 16:36

Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


cron