начало
Районен съдия става зам.-министър на икономиката Районен съдия става зам.-министър на икономиката

Напускане без предизвестие на основание чл. 327,ал 1, т.6 КТ

Трудовоправни казуси
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Напускане без предизвестие на основание чл. 327,ал 1, т.6 КТ

Мнениеот joniop » 22 Ное 2016, 10:33

Здравейте,

Казусът е следният:

Аз съм студент във трети курс, редовна форма на обучение. Преди малко повече от година, още докато бях в втори курс, започнах работа в едно адвокатско дружество като сътрудник. Как да е, всичко беше цветя и рози, но в един момент отношението на работодателите към мен се промени коренно и накратко - вече не всичко е цветя и рози. С този мотив, искам да си "вдигам куфарите" възможно най-бързо от това място и ако е възможно - да съм се разкарал още преди края на ноември.

До колкото зная, предизвестието за напускане се подава 30 дни преди самото напускане, което означава, че подам ли го днес, ще мога да си тръгна чак около Коледните празници, което за мен не е вариант поради множество причини. Затова, ако подам заявление, на основание чл. 327, ал. 1, т. 6, ще бъде ли основателно, тъй като аз не започвам сега обучението си в редовна форма, а вече съм в обучение в редовна форма? Дали това би им позволило да предявят някакъв иск срещи мен? Или пък ако правното ми основание не е валидно, има ли друг начин да напусна без предизвестие и без да им давам възможност да завеждат иск срещу мен?

Благодаря ви предварително! :)
joniop
Нов потребител
 
Мнения: 6
Регистриран на: 22 Май 2016, 14:37