начало
Общината е осъдена да плати над 30 000 лева на адвокатка – счупила си крака до Съдебната палата Общината е осъдена да плати над 30 000 лева на адвокатка – счупила си крака до Съдебната палата

6 заплати при пенсиониране на учителка

Трудовоправни казуси
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


6 заплати при пенсиониране на учителка

Мнениеот stan » 20 Дек 2003, 19:40

Аз съм учителка повече от 25 години. В най скоро време ми предстои пенсиониране . Може ли да ми кажете при какви условия се изплащат шест заплати при пенсиониране? Мога ли да продължа да работя примерно още 1-2 години и след това да се пенсионирам и да получа шест заплати? Или трябва веднага да се пенсионирам и да ги получа?
Предварително благодаря и очаквам с нетърпение отговор от специалист.
stan
Нов потребител
 
Мнения: 8
Регистриран на: 18 Авг 2004, 00:22

Re: 6 заплати при пенсиониране на учителка

Мнениеот *** » 21 Дек 2003, 15:11

Обезщетението в размет на 6 брутни месечни трудови възнаграждения ви се дължат, ако преди пенсионирането сте работили без прекъсване най-малко 10 години в съответното училище. Трябва да ви бъдат изплатени, при фактическото ви напускане на работа. Ако сте се пенсионирала и продължавате да работите там, заплатите не ви се дължат, но няма да загубите правото си да ги получите. Просто изплащането им става при напускане.
***
 

Re: 6 заплати при пенсиониране на учителка

Мнениеот ТТТ » 22 Дек 2003, 17:22

Уважаема госпожо преподавателка,